tisdag 3 april 2012

denna vecka.

Måndag: Ja gårdagen var både väldigt rolig men ändå inte. Den var då fyllt med humör och skratt, efter skolan följde jag med bea hem för att vi skulle hålla på med iv valen.. Och det gick ju som det gick, hehe. Så vi, eller iallafall jag satte mig och börja plugga. Skickade in två uppgifter igår, så jag är jävligt stolt. Sedan fick jag mat där, gottgott. Efter nån timme drog jag hem, sedan ut och gick med brorsan. Vi gick till Vännäs, sedan åkte vi lite med bea och ekke, hade as roligt! När det egentligen var dax att åka hem och sova så gick jag in i cirkus en kvart sedan ut igen.
Tisdag: Idag började jag med att försova mig, igen.. Det börjar bli standard nu alltså, å det är fan inte bra! Men idag måste jag packa och planera för påsk, det är ju mycket som händer. Många ställen jag ska på och många saker som ska göras, men det ska bli kul. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, tror pappa vill att jag ska vara hemma, men det vill ju såklart inte jag. Så vi får väl se.
Onsdag: Planerade saker - ska sova hos bea, så det blir en mys och pluggkväll.
Torsdag: Planerade saker - Far iväg med johan och hans familj till Iliden.
Fredag: Iliden
Lördag: Iliden
Söndag: Iliden



Inga kommentarer: