fredag 27 april 2012

Tjena tjena hallå!
Sitter hemma i soffan med en fet ångest av skolan, har så otroligt mycket arbeten att göra just nu så jag vill bara spy. Så istället för att försöka plugga sitter jag och tänker att jag inte kommer hinna, utan jag ger upp.. Jag skiter i det.. Och senare får jag ännu mer ångest, så det blir ändå inte bra. Så jag ska gå och ta en lång varm dusch och sedan sätta mig med skiten, och istället för att göra lite av varje så gör jag klart arbetena en för en, och tar den viktigaste först. Men det är just det att jag SKA göra det också, för så många gånger jag sagt att jag ska göra det men ändå inte gjort ett skit. Jag mår bara sämre av det, och nu gör jag ändå ingenting, jag kan plugga hela dagen, och det ska det fan bli också. Sen måste jag packa också men det löser jag senare. Så nu ska jag vara lite duktig och försöka, hörs!


Inga kommentarer: