måndag 23 april 2012

live today they say

Sitter i klassrummet efter lunch och smälter den goda laxen. Har nästan gett upp det här med bloggandet, you know, I live a busy life. Nej då men det är samma gamla visa, "jag vet inte vad jag ska skriva".. Man blir ju less på att läsa "sitter i klassrummet och chillar" "har inte gjort så mycket" osv, så jag väntar tills det kanske finns något intressant att skriva om eller när jag känner att jag har tid och ork att berätta om dagen.

Denna dag kommer nog vara likadan som dom flesta andra.. Fast den började annorlunda, jag vaknade helt själv, ingen väckte mig, det är stort! Jag är jävligt stolt, brukar ju alltid försova mig. Så jag vet inte vad som flugit i mig, kanske att jag haft två veckors lov. Dom ska jag berätta om också, men det kan hända att det blir lite senare. Jag vet inte riktigt om jag hinner med det innan lektionen börjar, och sedan tänkte jag visa lite bilder från båda ställena.

Vad jag vet att jag ska göra idag:
* ta kort till mitt id.
* ringa Thilde.
* vara med johan.
* vara med lito.
* jobba matte.
* troligtvis skruva lite bil, eller kolla på iallafall.

Sedan i vilken ordning allt blir i har jag ingen aning, men det tar vi som det kommer. Måste försöka väcka herr strandberg också, får väl se om jag lyckas med det! Men nu ska jag kolla lite arbeten, så skriver om lovet senare, puss så länge!

Inga kommentarer: