torsdag 28 juni 2012

04:35

Jamen halloj!
Ligger i sängen, nyss kommit hem. Har varit ute på lite nattliga äventyr, och roligt har jag haft det! Men jag kan börja berätta lite om igår, ja följde med lito på crossbanan. Var där ett tag, sedan kom pauline och nå fler randoms och var sociala med mig, jävla tur det må jag säga! Hehe ja de var typ allt jag hade att säga, tog en rök med dom lite senare sen vart det film.

Ikväll har jag inte gjort så mycket heller egentligen, drog till stan med lito och brorsan. Köpte cigg och sedan träffa vi mattsson, gurka och kirre. Stod och snacka med mattsson i typ över en timme, ja vet inte riktigt vad vi snacka om, det var en jävla blandning.. Aja, efter det drog vi tillbaka till vännäs, for upp på hemberget och där jävlar spåra det. Tror brorsan kommer få men för livet. Haha men roligt hade han! Vi lyssna på en massa cp låtar och var bara allmänt störda, sådär som jag och lito brukar vara rätt ofta. Snacka en massa osv, men lito ska upp och jobba klockan sju så det var nog dags för honom att fara hem..

Så ja nu är man hemma och vill fan inte sova, ska lägga mig i solen och sova lite senare, solen skiner ju som ba faan! Idag är det samma visa, "har ingen aning om vad dagen eller kvällen har att erbjuda så jag tar det som det kommer" Höhö. Något roligt kommer jag nog på! Vet att jag ska snacka med mamsi och min älskade faster, aja.. Ut och röka nu, sedan kanske börja bädda ner sig för en liten powernap ute.

Bjussar på bilder, tyvärr väldigt dålig kvalité..


crossbanan


hemma hos mattsson


ehm ja....no comment....


Inga kommentarer: