måndag 4 juni 2012

finally done - thank you my dear

Äntligen klar med alla uppgifter, och jag hade fan inte varit det om inte becca hjälpt mig. Skratta som tusan när hon höjde rösten lite för att jag börja lata mig men hon är bara söt när hon gör så :-) Haha! Så det är ju klart att jag hjälper henne också, eftersom hon missat en hel kurs. Stackarn måste göra den under sommarlovet.. Men jag har sagt det att hon kan ringa mig så hjälper jag henne!

Nu på senaste tiden har allt varit helt fucked up, helt sinnes sjukt va livat det har varit. Tänker inte gå in på detaljer men..
Har ändå haft roligt när man inte har hört något. Spelat fotboll, hoppat studsmatta osv med roligt folk. Har väl kanske råkat vända på dygnet men det ska jag vända tillbaka snart, eller är det värt? Aja vi får väl se.. Nu ska jag och becca strax gå hem, suttit på skolan och jobbat även fast vi slutat. Tur vi är duktig! Skriver senare, när jag har mer tid. Puss

Inga kommentarer: