onsdag 27 juni 2012

natt äventyr

Igår vettefan när jag vaknade, ganska sent tror jag.. Men i alla fall så bytte vi bromsbelägg på nisse som fått nya skor. Jag - lito och bilar = mycket skratt. Efter det drog vi till stan och va med Umpe, gurka och Jesper. Så vi for runt hela jävla Umeå och fin gled bara, träffa några kompisar åt dom, snacka och bara tog det allmänt chill. Ganska mycke röjj var det där ett tag, de spåra ganska skapligt. Och roligt hade vi allihopa, sedan drog vi till mattsson en sväng och jag tror alla tyckte det var lika roligt, haha ja om ni bara visste.. Vi drog där i från ganska snabbt, ut igen, lämna av gurka hos joller och felicia och sedan drog vi till mattsson och kolla på film, denna gång satt han själv som tur va. Stannade där till typ tre sen var det dags att fara hem.

Idag har jag inte hunnit med så himla mycket, vaknat, fikat och städat lite. Ska skura hallen, plocka ur diskmaskinen och städa rummet. Sedan hoppa in i en dusch och efter det har jag ingen aning om vad kvällen har att erbjuda, som vanligt så får vi se. Blir nog ingen sväng till stan idag, kanske ska höra med någon här i vännäs vad dom/den ska göra ikv. Jao vi får se, men vi hores och slynes bitches. peace



Inga kommentarer: