fredag 29 juni 2012

sunshine

Halloj!
Ligger ute i solen och steker, så himla skönt! Hoppas jag får färg bara! Annars blir jag besviken.. har legat ute ett tag nu och vanligtvis brukarjag lätt få färg, fast det är svårare i ansikte och på ben och armar tycker jag.. Haha smart jag är nu då som ligger med huvudet i skuggan, hehe. Om man bortser gräsmattan så är denhär balkongen den som man får mest sol på sig, men den är ändå så liten. Skulle gärna ligga hemma hos lito på deras veranda och steka, yeyyy. Hade det inte varit någon hemma så hade jag lätt dragit dit!
Funderar på att ta en promenad också, men det känns ändå som att jag vill ha någon/något att gå till. Annars är det mest bara onödigt att gå till vännäs, hehe i know i'm lazy. Får väl ringa runt eller något, fast dom flesta jobbar ju :-(
Jag ligger även och kollar på piercingar och tatueringar, vill så gärna tatuera mig igen, har lite småskit jag vill sätta lite här och där.. Och jag vill så gärna ta hål i tungan! Men jag undrar hur det blir med det.. Aja ska ringa lite samtal hit och dit nu, hare gött!

Inga kommentarer: