fredag 8 juni 2012

do you feel better now - when she falls to the ground

Tjenaa allihopa glada! Äntligen sommarlov, eller jag har typ haft sommarlov sen tisdag men ändå, hehe. Idag var vi på badet och chillade, typ hela lilja spela brännboll. Vädret var väl till och från, folket var roligt och man mådde ba' bra! Hade as roligt med kickan och fredrik, skratta fick man göra iallafall, det är en sak jag kan lova.

Nu äntligen är det över, inga mer alarm på sju. Nu fan sover jag som jag vill! Har redan börjat vända på dygnet, eller jag har gjort det.. Men sommarlovet är till för att du ska leva livet och ha roligt, du lever bara en gång! Och jag ska då ta vara på sommaren och bara leva med dom bästa!
Fuck allt tråkigt folk som bara ska vara sur, ni kan dra någonstans, jag ska ha ett roligt sommarlov! 


Hela denna vecka har jag haft sommarlov, kommit hem tidigt på morgon och sovit till eftermiddagen. Oftast har jag varit och gjort stan osäker, annars har man bara varit i vännäs och chillat. Men roligt har jag då haft, mestadels iallafall! Men det är ju så, livet är inte alltid lätt.

Ska strax gå och duscha å vakna till, stan ikväll! Hoppas på en lyckad kväll, att man slipper något liv. Bara glada miner och glada människor, men det lär ju gå åt helvete.. Ajja man får hoppas på det bästa! Ne nu ska jag i duschen, måste fräsha till mig..
Btw, grattis till alla studenter!
Hare' gött! PUSSS

BILDBOMB








































Inga kommentarer: