torsdag 9 augusti 2012

det tog allt för många år för mig att äntligen bli fri

Sitter i sängen och lyssnar på musik, ska strax städa rummet. Det behövs verkligen, hur fan kan jag sova här?! Ajja nu ska det fixas iallafall, eller ja, strax.. Det är ju inte precis så att jag behöver skynda mig för att hinna ut till det fina vädret precis, det är molnigt och kallt. Så jag kan segstäda litegrann :-) Sedan tror jag att det blir prommis eller så springer jag lite senare idag. Känner verkligen att latheten har kommit i förväg, hua.

Igår träffa jag flinken och bobban, var roligt att se dom. Dom är så himla roliga! Sedan vart det fotboll med jengan, madde, pauline och lito. Jag och jengan ägde ju! ;-) Efter det vart det scary movie 1&2 i gullbäck, sedan en liten ragg genom vännäs för att kolla om det var något liv. Men det var helt dött, som vanligt..

Det enda jag vet att jag ska göra idag är att städa, springa och laga mat. Sedan är det helt oplanerat..
Har ju som inget liv, så jag gör ingenting.. puss

Inga kommentarer: