torsdag 2 augusti 2012

only you know what's going trough your own head


Ursäkta för den enorma bloggtorkan, men har helt enkelt inte haft ork till att skriva. Sitter just nu ute på balkongen och lyssnar på lite musik, både nytt och gammalt. Ganska häftigt vad musik har för koppling till dig och till minnen.

Men iallafall, idag har jag inte gjort mycket alls. Har varit tröttare än vanligt, men tog mig ut på en prommis med pauline och jengan iallafall. Gick och pratade en massa, stannade till och doppa fötterna i det iskalla vattnet också. Väldigt mysigt! Så nu börjar vi prata om att gå en promenad varje dag, och det säger jag inte nej till! Måste verkligen komma igång igen, är så himla lat och åker bara bil hela tiden, eller så ligger jag hemma och myser med min bebis. Och på tal om bebis så kommer min lilla prinsessa i helgen, ska bli så himla mysigt att få ha henne. Då blir det promenader och en massa pussar och mys!

Igår var jag och lito till stan och träffa umpe och bella innan dom for med tåget, sedan när vi kom tillbaka så for vi oc träffa pauline, madde, sebbe, erik och en massa fler. Efter det drog vi till bjur och träffa maria och sandra, matte osv. Väldigt trevligt! Men vi for hem efter nån timma, märks verkligen att det börjar gå mot höst hållet. Frös som jag vettefan.. Men det var roligt att träffa alla, och snacka en massa!

Annat som hänt under tiden jag inte orkat skriva är väl motorveckan, sen har jag fan inte gjort något annat. Inte vad jag kommer ihåg iallafall, heheh. Ta inte det på fel sätt nu bara! ;-) Men motorveckan var köng, två kvällar med all in för mig, hehe! Och en räckte för lito, vi fick gå i skift typ. Fick snacka med polisen, åka raggarbil, träffa nya människor och ha det allmänt bra!

Men nu ska jag röka en härlig cigarett och lyssna på musik, hare alla sköna bönor! peace

Inga kommentarer: