måndag 20 augusti 2012

give me love like her

Hejsan, ursäkta för den dåliga uppdateringen, Men jag har inte haft någon dator, sedan har jag väl gjort annat. Helgen var kung, hade bra himla roligt hos kantos/robin. Har fått umgåttts med många sköna bönor, hehe. Har ju även varit duktig och jobbat, har gått fort. Börjar ju skolan på onsdag så måste göra klart det idag. Vill ju inte fara hem, vill stanna här... Men det finns ju som inte så mycket man kan göra åt saken.

Idag när jag vaknade satt jag med A och pratade i typ en timme innan det vart jobb, så jag gick in och gjorde frukost åt barnen. Efter det gick vi till parken och gungade, fick ha ett deeptalk med min kära fru. Så skönt att fått prata ut med henne! Nu har jag suttit vid datorn och kollat läget lite, ska väl prata med min kära faster om när vi ska börja idag. Så hinner jag förhoppningsvis umgås lite med barrda och larsson innan det. Men ni får ha det så himla bra, peace.

Inga kommentarer: