tisdag 14 augusti 2012

people

Ida Westerberg
Ida du är en jätte gullig tjej som tar hand om min lillebror, jag är så glad att ni har varann! Ni är så söta tillsammans, du är en så himla fin tjej. På alla sätt, hihi. Jag hoppas att vi kan utveckla vår vänskap, jag tror att vi skulle kunna stå varandra väldigt nära. Och jag hoppas att du vet att du kan ringa mig när du vill, I'll be there!

Daniel Söderström
Söderström, så många minnen vi har. Vad jag kommer ihåg så är alla roliga, hehe. Kanske beror på att alla minnen vi har så har vi druckit. Du är en kille jag alltid kunnat vända mig till, som säger till mig precis vad du tycker. Tack!

Tobbe Nygren
Dig känner jag tyvärr inte, men som alla andra är du säkert snäll!

Pauline Andersson
Pallan min mysis, är så glad jag träffat dig. Du är random, precis som jag! Vi har så roligt med varandra, hihi och alla filmkvällar har varit roliga! En massa skrik, hehhe. Men vad kan man förvänta sig med tre flickor och två fega pojkar ;-) Vi är lika på många sätt och jag hoppas att vi kan lära känna varann ännuu bättre!

Thilde Dahlin
Dallan, min allra finaste syster. Allt vi gått igenom, alla minnen. Det är obeskrivligt! Jag älskar dig så himla mycket, och förlåt för att vi inte har samma kontakt som förut. Jag är urusel på att hålla kontakten med folk, och att höra av mig. Men du kommer ALDRIG att tappa din plats hos mig, du är och kommer förevigt att vara min allra bästa vän. ÄLSKAR DIG

Elin Johnsen
Pelis, din fina flicka. Vi har alltid haft roligt tillsammans, kommer aldrig glömma saw maratonet vi hade. Jag var så himla rädd när jag skulle gå hem, hihi. Det var allt för länge sedan vi umgick, och det måste vi verkligen ändra på! Jag kommer i morgon så vi kanske kan hitta på något i veckan?

Malin Skoog
Malin hjärtat, ååh.. Skrattar lite för mig själv när jag tänker tillbaka på allt vi gjort. Kommer du ihåg alla promenader och utekvällar i bisp? Det gör jag! "gå inte.. - följ efter då?" Haha.. Dig har jag kunnat prata med allt om, de pinsamma och mest avskyvärda saker om. Låter kanske fel men det är sant, du svarade på precis allt. Synd att vi inte har samma kontakt, kanske kan träffa dig i veckan?

Evelina Näslund
Ewwe, känner inte dig så väl men det går ju alltid att ändra på! Du verkar vara en snäll men blyg tjej, kanske kan hitta på något någon dag? Så vi kan lära känna varandra bättre, nu när du ska börja igen? :-)

Pontus Wengman
Pontus du är en snygg och snäll kille, rolig är du också. Har liksom inte hittat på så mycket med dig eller umgåtts så mycket med dig men ändå.

Karin Metsälä
Karin, har gått i samma klass som dig i fyra års tid men ändå inte riktigt umgåtts med dig. Vi har ju pratat om det, och den nya starten har börjat. Så vi får ju se hur det fortsätter :-)

Inga kommentarer: