tisdag 7 augusti 2012

it kinda hit me yesterday, that you'll grow up like me some day

Jag känner att dagarna bara flyter förbi, det går så otroligt snabbt. Och bloggen glömmer jag ibland, men nu är jag här igen och ska försöka komma ihåg vad jag har gjort i veckan. Det är så himla drygt, för jag kommer inte ihåg vilken dag jag gjorde vad. Men två kvällar var vi i gullbäck och kolla på skräckfilm, och jag lovar att jag aldrig skrikigt såhär mycket. Jag, lito, brorsan, pauline, robin, jengan, madde och hennes kille. Fast det var lite uppdelat, för så mycket plats fanns det inte där tyvärr.
Filmerna vi såg:
* dont be afraid of the dark
* the amity horror ville
Typ varje gång efter vi sett filmerna har vi grillat också, väldigt mysigt!
Det måste ha varit någon till film, men jag kommer inte ihåg det heller. Aja, sedan har vi varit i stärkesmark och kollar på litos pappa bakom trummorna. Dom var skit bra! Justja, faster och barnen har varit här i några dagar också. Jajah.. vi tar gårdagen nu istället.

Igår så var vi till gullbäck igen, jag, lito, brorsan, robin, pauline och jengan. Vi såg 1408 och dead birds och jag lovar att vi skrek så man hörde oss in till vännäs. Helvete så äcklig dead birds va, riktigt snuskig.. Men vi överlevde och tog oss därifrån efter några små skrattanfall jag, jengan och pauline fick eftersom jeppe, robin och lito var så himla rädd innan vi skulle hem.
När vi kom tillbaka till civilisationen så frågade jesper och dom ifall vi ville fara iväg och grilla, så då gjorde vi det. Mysigt fast läskigt, eftersom vi nyss hade sett skräckisar och nu skulle vi sitta i en grillstuga mitt ute i skogen. Aja vi överlevde därifrån också, hehe.

Nu idag har jag bara hunnit vakna, sedan kände jag att datan behövde få lite uppmärksamhet så jag la mig i soffan med den. Ska strax upp och duscha, sedan inväntas kickelina. Jag vet inte vad vi ska hitta på men det blir säkert något. Men hare så bra nu! peace

Inga kommentarer: