fredag 17 augusti 2012

fredag

God morgon mina kära! Blev en tidig morgon eftersom mina små kusiner skulle spela, men det är ingen fara. Dom är så söta så, bara det att jag är väldigt trött. Men det får jag leva med, blir nog pigg snart ändå. Sitter och funderar på vad jag ska göra idag, kanske åka ner till bonus mamma på kaffe. Skulle vara mysigt! Sedan skulle jag har hälsat på farmor och farfar också, men det hinner jag ju med. Ikväll kommer ching, undra om man ska busa med henne kanske. Har ingenting planerat som vanligt, men det är fan skönt att bara ta det som det kommer.

Igår när jag kom fram så drog jag till min kära mormor, och där var mamma och min lilla prins också. Hoppade på honom på en gång tror jag, min goknul. Han har blivit så stor, och det känns hemskt att jag inte får vara med och se honom växa. Samma sak med min prinsessa, (som jag väntar på att ska vakna). Mormor bjöd på mat, (standard) sedan drog jag ut. Gick till barrda, och där gjorde dom inte mycket. Tog en sväng i andreas raggarbil och satt mest bara och chilla, alla var trötta tror jag. Barrda var bakis, jag var seg efter en hel dag på bussen och anden var nog bara trött. Sedan senare mot kvällen så drog jag och faster och kollade lägenheten vi ska städa, hann typ göra ett rum. Men det är fan mycket att göra! Så det är väl bara att dra igång rejält snart..

Ne nu ska jag nog hjälpa faster med frukosten och sedan börjar dagen, puss.

Inga kommentarer: