torsdag 2 februari 2012

2012.02.02

Sitter i sängen och chillar, har precis kollat på The last song. Grinar alltid när jag kollar på den, fan.. Jag har blivit lite friskare av vilandet idag, men får inte gå på skolan i morgon för pappa. Så varför inte vända lite på dygnet liksom? hehehe. I morgon kliver jag nog upp lite tidigare och pluggar lite, är rätt mycket som måste fixas ändå. Så det är bara att bita ihop! Sen kommer ju min mommo och offa hit i morgon, eller till umeå i alla fall. Ska shoppa med dom heeeela lördagen, så nu ska dom bli pank ;-) nerå, men kommer handla på! Sedan mot kvällen ska vi äta middag allihopa, ska bli riktigt mysigt! Och i morgonkväll, om jag får åka till vännäs, så blir det nog film och bea och ekke. Ingen backe här inte, är fan för kallt för det.. Så nu ska jag väl ba kolla lite mer på datan och sedan finns det inget annat att göra, så det blir nog till att försöka sova. Nattinatt på er, sov sött, peace!

Inga kommentarer: