onsdag 1 februari 2012

300

Tjohej, ligger i sängen och tänkte väl sova snart. Ska kolla om jag pallar skriva nå mer på novellen sedan kolla lite på fejjan, sen så.. Har varit en seg dag, är sjuk som satan.. Men idag innan lunch tränade vi på teatern, lika roligt som alltid. Bara det att vi kommer faila, det kommer inte alls bli bra. Väldigt få repliker som sitter, och jag har ganska långa direkt efter varann. Men hoppas det blir bra, sedan på eftermiddagen käkade ja pizza på laggen med bea, ekke och lito. Och var med dom en stund, efter det var jag och lito med johan. Kolla på film och svulla popcorn! Fick mig en smäll och nu är jag halt x) Så jag tvekar ganska stort på att gå till skolan i morgon, hostar så att jag håller på att spy, är halt, snuva, trött och kroppen orkar typ ingenting. Men får väl se, vill inte ligga efter precis, :-/ Känner typ att jag vill vara hemma i morgon, skriva klart novellen, lite engelska, duscha och efter det typ bara ligga och vila. Satan så skönt det skulle vara, sen är jag typ hungrig också, men pallar fan inte äta x) Ne nu ska lilla jeccan lägga sig, ryggen tar kål på mig -.-' puss

Inga kommentarer: