onsdag 29 februari 2012

the sunlight hurts my eyes

Sitter i klassrummet och tar det lugnt, har så sjukt ont i halsen. Har haft det ett tag nu, så jag kan inte vara med på idrotten. Jag får väl göra något annat! Idag är det städ-dag, så det ska städas i alla rum. Mitt är typ lika stökigt som alla andra tillsammans, haha! Sen vet jag inte om jag blir hemma resten av kvällen, lika bra det.. ändå ingen som hör av sig längre!

Igår gjorde jag inte mycket alls, var med lito, bea, ekke och kickan. Vi for mest bara runt, följde efter någon stackare också. Men det var kul! Och btw, ja stannade på skolan när typ alla hade gått. Ja förtjänar en guldstjärna! Ne men ska skämma bort mig med choklad sen, hiih!

SKA SLUTA RÖKA!
Har inte rökt något sen igår runt tio på kvällen, och ska hålla mig också!




Inga kommentarer: