lördag 4 februari 2012

woop woop

Jag vet, förlåt.. har varit as dålig på att skriva här, men det finns liksom inte så mycket att skriva. Eftersom man har ett normalt tråkigt liv.. Men har varit sjuk, så har inte pallat. Sedan har jag bara inte suttit vid datan så värst länge när jag väl suttit vid den. Men i fredagskväll kolla vi på film, snackade och hade roligt. Har blivit bästis med litos brorsa, hehe.. Eller ja, bästis och bästis. Vi skrämmer varann tror ja, men en stört skön grabb dedär, brås på brorsan tror ja! 

Idag var jag i stan med min mormor och morfar, handlade nå kläder sådäär. Hade jätte mysigt med dom, som alltid! Sedan mot kvällshållet åt vi middag på deras hotell, supergott! Hade skit roligt där med, min familj är ju mupp o.O Menmen, älskar dom ändå! 

Annars har jag inte gjort så mycket, tagit det lugn osv. Latat mig, lyssnat på musik och kollat på film/tv. Haha men det är chill det med! Undra vad man ska hitta på för skojj i morgon då, är ju liksom lite för kallt för att vara ute så.. menmen, det blir säkert något! :-)


Inga kommentarer: