onsdag 22 februari 2012

lite allt i ett

Helgen som va nyss var sjukt rolig, önska jag kunde få göra om samma sak varje helg, och tro inte att jag var onykter, jag hade as roligt utan sprit. Helt otroligt va? Men man kan fan inte ha tråkigt med lito, seriöst.. Lyckas man ha tråkigt med han, då gör man det bra. På fredagen var han fyllechaffis åt nå randoms, eller ja det var väl hans vänner men för mig var dom randoms. Men dom var trevliga och glada dom med så det var lugnt, skjutsade in dom på five och sedan gled vi runt. Även efter vi hämtat dom runt två-tre så gled vi runt, pratade, skrattade och hade as roligt! Kan även nämna att klockan var runt sju på morgonen när vi for hem och skulle sova, hehe.

Lördagen var det samma sak, klev upp lite smått mot eftermiddagen sedan var det samma rulle igen kan man säga. Gled runt genom hela västerbotten kändes det som, vi var iallafall runt på alla vännäs vägar, och lite utanför. Pratade om allt, skrämde upp varann och shit, sedan har jag för mig att vi drog till stan en sväng då också, och jag tror till och med att bea och ekke var med den svängen. Ja sen var det hemfärd för dom, men jag och lito stanna ute. Och det vart inge tidigare den natten heller, sisådär sju-halv åtta på morgonen var man hemma. Men vi hade lika roligt!

Också söndagen. Ute, snacka och skratta. Pratade om helgens alla händelser och den kommande helgens planer, vart ganska sent den natten också men inte till sju iallafall.
Måndagen & tisdagen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, hade säkert as roligt :-)

Också teatern idag sket sig, jag faila som fan.. Är så jävla besviken och arg på mig själv, som tur gick det väl hyffsat bra men ändå. Det vart ju kaos?! Och visst, ungarna vet inte vad vi ska säga, men alla följer ju manuset, och då blir det kaos när jag missar.. FUCK

I morgon far jag och brorsan till bisp, så det blir liksom en tråkig dag.. Måste städa, packa och sedan fara. Funderar på om man ska ta med sig datan så att man kan plugga på vägen, eller typ spela sims.. Köng! Måste bara ladda upp den innan, samma sak med mobilen, måste ladda den så att inte telefonjäveln dör mitt i allt.. Menmen, det fixar vi då..

I kväll har jag inte gjort mycket alls, kickan har farit till sin love, lito for till fjällen och bea hon är väl med ekke. FOREVER ALONE känner jag typ.. Haha, ne men det finns liksom inte något intressant att skriva.. Får ju träffa mina saknade i morgon eller på fredag så jag ska inte klaga!

I helgen blir det fullt upp typ,
Torsdag: sova..
Fredag: ao, sollefteå, daiiiz, ida, (vin?)
Lördag: ida, tårta, tårta, middag, vin, supa.
Söndag: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem..
Heheh jaa som sagt, har ganska många jag behöver hälsa på och rätt fullt upp. Men det är ju roligt ändå, tänk om det inte hade stått något efter dagarna. Booring life liksom, höhö. Ne nu ska jag nog ta och lägga mig, så man orkar med morgondagen, pusss.







2 kommentarer:

Anonym sa...

haha det är ju tragiskt att du säger du är duktig som är nykter när du bara super när du kommer till bispgården! haha, din anton!

jessicaedblad sa...

käften :')