torsdag 16 februari 2012

same shit - different day

Ligger i soffan och tänkte plugga lite om jag orkar, men just nu känns det fan inte som att det kommer bli något. Är så jävla trött, har varit en livad kväll. Eftersom min bestis tagit körkortet så har vi varit ute och fin glidit i 740in, och pärlan gick igenom besiktningen fläckfri! Man blir ju nästan tårögd, :') Lito's turdag tror jag nästan! Sen satt jag och hade det trevligt med hans mamma också, störtskön kvinna dedära. Gud så vi skratta och hade oss :-)

I morgon är det äntligen fredag, veckan har bara runnit iväg tror ja. Det går ju snabbt som bara den, men det är inget jag klagar över! ;-) Sedan blire fyllechaffis med lito på kvällskvisten, alltid lika roligt att skjutsa fulla människor. Hahah och dagen efter när man själv mår prima och dom mår piss, guuud ;-) Mjo men det ska bli roligt!


Så jävla less på allt snack som går, jag orkar inte. Jag vet att jag inte är perfekt men det är inte ni heller, så låt mig bara vara.. Trodde bättre om er, menmen, man ska aldrig bli brydd.

Inga kommentarer: