tisdag 14 februari 2012

2012.02.14

Ligger i sängen och slöar, skoltiden har varit lika dan som alla andra. Seg men ändå rolig eftersom jag har en sjukt störd klass, men jag gillar min lilla familj ändå. Klart mammsen älskar sina små avkommor (L) hihi. Ne har varit trött men ändå jobbat på riktigt bra! Och efter skolan gick ja till johan, var i hans hus själv :o läskigt som fan! Sen har vi varit med lito, så det har varit garaget hela kvällen typ. Men jag klagar inte, det är ju kul :-)  Jag, grabbarna och något att grejja med - awesome! Vi behöver inte mycket för att roa oss, hehe.

I morgon ska vi vara på medis heeeela dagen, snap säger jag bara. Måste lära mig mina repliker, dans och sång. Fan det kommer fucka sig rejält det där! Haha aja, man försöker ju iallafall! Men det är ju småttingar så det spelar ingen roll, dom fattar ju inte om det ska vara så eller inte.. xD Sedan efter det ska jag följa med ida till hennes farmor, annars vet jag inte vad det blir. Plugga kanske, tjaow vi får väl se! Nu tänkte tösen lägga sig, det borde ni också göra! Puss & Godnatt!