fredag 2 mars 2012

sink me in the river

Sitter i soffan och tar det ba luuugnt, ganska tråkigt. Jag som alltid är så stressad, jag kan inte göra sånt. Det är fan synd, enda tiden jag kan ligga och ta det lugnt är när jag är extremt trött eller bakis, hehe. Veckan har gått otroligt snabbt, fast det gör som alltd. Tiden bara rinner iväg! Fan snart sommarlov ju o.O Längtar som bara den, fast inte efter jobb dock.. Fy fan så tråkigt.. men måste man så måste man! Men det är så skönt att det är lov nu, vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet, plugga och sova.. sen är det dött! Förutom ikväll, för då ska jag vara med lito, bea och ekke. Kööng! Resten av lovet är jag öppen för förslag, så ring, skriv eller hör av er på något sätt. Nu blire ut på en rök, ringa faster och sedan in och chilla tills lito tränat klart småttingarna!
Hörs Hané Hej!


Inga kommentarer: