fredag 30 mars 2012

choice quality since 1947

Sitter i klassrummet och kollar på när maria gör min familj på simt, jag är mamma åt tre barn, döttrar, bea, kickan & maria. Ska bli gravid så att jag kan föda becca också ;-) Haha sims är så jävla kul, ska spela när jag kommer hem! Länge sedan nu alltså! Ska ändå vara hemma hela kvällen så, det blir nog bra.

Helgen är inte planerad, men funderar på att dricka här för första gången. Måste bara ha pappas tillåtelse, och jag lovar, det blir inget som i bispgården! Jag kommer stanna i "bra full" området, tänker inte gå förbi det och hamna i "dyng full" stadiet! Utan det väntar jag med tills jag ska vara i bisp på påsk ;-)

Nu ska jag plugga och vara duktig.. Måste, annars får jag inte vara ledig och åka till fjällen, wopwop.
WORK HARD.

pictures that makes you think.





Inga kommentarer: