torsdag 15 mars 2012

random list 11

1. hur gammal är du? jag är otroliga 17 vintrar
2. bor? för mestadels hemma
3. har du pojkvän/flickvän? nej det har jag inte
4. hur länge har ni varit tillsammans? pass
5. är du oskuld? nepp
6. hur många har du haft sex med? ehh vad gör det dig?
7. älskar du dina föräldrar? ja det gör jag, väldigt mycket
8. har du rymt hemifrån nån gång? haha typ när man var liten
9. vill du tillbaka till din barndom? ibland
10. har du någonsin velat dö? jao tyvärr
11. vet du någon som tagit livet av sig? mjo
12. har du sett en död människa? nej
13. har du haft sex med din bästa kompis? jo
14. har du varit i finland? nej
15. har du varit i norge? nej
16. har du varit i danmark? ja
17. har du varit utomlands nångång? tyvärr nej
18. om inte vart skulle du vilja åka? typ grekland eller spanien
19. är du kär? nej
20. i vem isåfall? -.-''
21. hur gammal är hon/han? ...
22. vill du ha barn när du blir äldre? ja det vill jag
23. vill du gifta dig? japp
24. är dina föräldrar gifta? nej
25. har nån i din släkt dött? ja
26 isåfall vem? min morbror, gammelmorfar, och mammas morbror
27. har du någon blogg? noshit -.-''
28. vad heter den? ahhaha du är inne på den nu..
29. läser du nån känd blogg? nja, isabelles ibland
30. har du någon bästa vän? japp!
31. vad heter hon/han? lito, daiiiz bla.
32. har du mest killkompisar än tjejkompisar? 50/50 tror jag
33. är du en pojkflicka? typ
34. går du på någon sport? jaorå
35. vilken? fotboll, lite smått hockey
36. vad heter din mamma? therese
37. vad heter din pappa? stefan
38. har du släkt i något annat land? har jag säkert
39. vilket land då? usa tror jag det var
40. vad skulle du göra om du vann 1 miljon? åka utomlands, köpa kläder.. osv

Inga kommentarer: