fredag 23 mars 2012

beatrice eriksson - min lilla mus ♥

Bea bus, min lilla mus. Du är en snäll och rolig tjej, fin äru också! Jag har känt dig i cirkus ett halvår, och de är ingenting jag ångrar. Jag är så glad att jag flyttat hit och fått lära känna dig, och inte bara dig utan ekke å lito och allihopa också, men nu skulle jag skriva om dig så ;-) Så roligt vi haft under tiden vi varit med varann, alla sena kvällar, alla kafferep och även alla "rökprat". När vi bara tagit det allmänt lugnt och pratat om allt, du vet saker om mig som ingen annan gör. Jag litar på dig, till 100%. Jag vet att det varit så att vi glidit isär lite titt som tätt, men det ska vi ordna. För det vet jag att vi kan, det handlar om vilja och ork. Jag VILL och jag ORKAR, och jag hoppas du säger det samma. Och jag hoppas även att du vet att jag älskar dig, jag älskar dig väldigt mycket, och saknar dig gör jag också! Snart måste vi hitta på något roligt, lite nya minnen! puss












Inga kommentarer: