torsdag 22 mars 2012

5 facebook vänner

Erik lundström
En kille jag inte träffat på år och dar, men sist jag träffa dig var du en snäll och rolig kille. Lite konstig humor, typ sådär att man skratta för att det var så dåligt.. Hehe, ne men jag tror nog att du är densamma idag. Snäll och trevlig. Minnen tror jag inte att vi har, rätta mig om jag har fel. Har så dåligt minne, hehe. Hoppas du mår bra och att allt går som det ska! :-)

Kristina johansson
Min lilla thai, du är knäpp! Men ändå så sjukt underbar, en av mina bästa vänner. Jag älskar dig, och kommer alltid att finnas där. Alla saker vi gjort, alla minnen, dom stannar i hjärtat och dom kommer inte röra på sig. Du är så sjukt störd så man kan inte annat än att skratta åt dig, du vet iallafall hur man får mig att le. Det gör du nästan alltid! Känns lite som att vi glidit isär lite smått, och det vill jag verkligen inte. Så vi måste hitta på något snart, att jag sover hos dig eller vad som helst. För jag vill ha kvar dig i mitt liv. Du är så fin, snäll och rolig. Och du vet att jag finns där, bara ett litet samtal bort. Älskar dig min vackra, puss.

Isabelle andersson
Du är en liten söt tjej, rolig och snäll. Alla fotbollsmatcher, gud så roligt vi haft! Och cruisingen, när jag klättrade i träd med din lillasyster. Fler minnen än det har vi nog inte, och det är lite synd. Men du kan alltid prata med min lillen, det hoppas jag att du vet.

Sofie ahlskog
Jag känner dig knappt men du verkar vara en rolig och snäll tjej, fin är du också. Och inte bara lite heller! Tyvärr finns det inte mer att säga..

Emma norberg
Min lilla emma, så mycket roligt vi haft i alla år. Ända sen vi var små, alla hyss och lekar. Tyvärr tog det slut där ett tag, du vart äldre och börja en annan skola så vi gled isär ett tag. Men nu håller vi på att komma tillbaka, och det är jag glad över! Du är en glad och sprallig tjej med skön personlighet, jag tycker om dig, och det hoppas jag att du vet. På påsk ska vi hitta på något, det måste vi! För det var allt för länge sedan nu! puss

Inga kommentarer: