måndag 19 mars 2012

im not alone

Ligger i min varma säng och dricker cola såhär 02.40, rätt så chill. Har nyss kommit hem, varit med bea, ekke, lito och kickan. Vi va i stan å gled ett tag, sen har vi varit på alla möjliga ställen! Kul har jag då haft det iallafall, riktigt kul! Dagarna rullar på precis som vanligt, händer liksom inget nytt för mig. Också har jag aldrig tid till att skriva längre, stressar på med skolarbeten och diverse saker. Men vadå liksom, har jag någonsin skrivit något intressant? ;-)

Vill tatuera mig igen, är så otroligt sugen! Men vet inte riktigt vad och jag vet fan inte om mina föräldrar tillåter det, men hoppas kan man ju! Annars är det ju bara att ha kläder på sig som skulle täcka den, heheh (a) Ne men jag funderar lite på domhär, men inte riktigt likadana.. Funderar även på Tro, Hopp och Kärlek i nacken!




Inga kommentarer: