torsdag 22 mars 2012

22-03-12

Sitter i klassrummet med sötnosen bea på vänster sida, jag tror vi båda är lika less. Vill inte ha matte, det suger.. Och jag suger på matte, jag vill bara hem. Mår illa gör jag också, och ont i huvudet :-( Igår var jag hur seg som helllst också, ont i magen, trött och bara allmänt slö. Jag vet inte vad det är med mig.. Va en sväng till stan igår, först på mediamarkt så att stockis fick hämta sin bebis, sen va vi på max och tjocka oss. ;-)

Ikväll blir det bara att ligga hemma, trött som bara den och mår liksom inge bra. Kommer nog ligga i sängen och dega för det mesta! Men det kan vara skönt det också :-) Kanske ska plugga, eller slå på en film.. Tjaow vi får se vad det blir för något! Nu ska jag försöka jobba lite matte med min kära vän, höres!

Inga kommentarer: