lördag 3 mars 2012

fml...

Sitter i bilen påväg till stan för att tröstköpa mig en telefonjävel, min rosa mobil sjunger sista versen.. Pinglan har varit med om mycket, så hon ska få gå i pension..

Alltså ångesten som uppstår när man hade kunnat vara på ett så mycket finare och lugnare ställe, helvete. Också sitter man här i vännäs, solen skiner och man gör ingenting.. Hade kunna åkt skoter och äntligen fått komma bort ett tag, till varken vännäs eller bispgården. Helvete så skönt det hade varit, men jessica tänker för mycket och lever för lite. Och det ska de fan bli ändring på! Ska börja leva, ska sluta tänka så jävla mycket.. Jag ska stå i händelsernas centrum! Men det topphumöret får vänta, för nu är jag less..
Gårdagen var väl rolig, vart lite kaoz men nisse hinner med! Stackarn måste få vila ett tag nu, och tvärtom ska jag göra. Jag har fan vila färdigt.. Nu vill jag att det ska hända något!! Helvete så less jag är.. Tänkte bara upplysa dom som bryr sig, hehe. Ha ett gött lov allihopa!

Inga kommentarer: