torsdag 5 juli 2012

02.20

Ligger i sängen efter att ha haft ett långt samtal med en av mina bästa vänner, tack för att du finns umpe! Tänker inte gå in på detaljer men det är då alltid lika jävla roligt!
Igår, typ klockan sex på morgonen efter en sömnlös natt så kom sanna och hämta mig på cykeln. Så då var jag med henne hela dagen. När vi kom till lägenheten så gjorde vi inte så mycket, fixa med kläder och snackade lite random såhär. Sedan bestämde vi oss för att sova typ en till två timmar, alltså från nio till typ tio/halv elva, men de vart lite senare, tror vi kom upp vid ett där nån gång. Varmt som satan var det! Och det första vi gjorde va att dra på sega och köpa cigg, sen var sanna hungrig så då drog vi på tre kronor, efter det banken och sedan hem igen. Kanske inte riktigt så men ungefär.. For runt på byn med rosaräser'n! När vi kom tillbaka till lägenheten var klockan typ fyra/halv fem, så då väntade jag bara på att lito skulle höra av sig. Skulle med honom till stan, men det var senare. Och bråttom fick vi, så snabbt iväg till stan för att fixa lite saker, sedan träffade vi gurka och efter det gled vi omkring och typ vart insatt i bilar å grejjer. Kom hem för nån timme sedan, skulle sova för att orka upp i morgon, men vi ser ju hur det går med det. Ska städa i morgon innan jag fixar mig, käkar och börjar dricka, DET ÄR JU VÄNNÄSDAGARNA! Kööng, men känner tyvärr på mig att det kommer gå åt helvete.. hoppas på en lyckad kväll, så vi får väl se hur det går. Hare gött fuckers, peace

Inga kommentarer: