torsdag 26 juli 2012

vart jag än går

Dagarna i bisp var inte alls fel, vart bortskämd som vanligt! Hann träffa en massa goa människor, va så himla roligt. Sedan fick jag ju mysa med mina bebisar också, hihi! När jag skulle tillbaka hit så tog jag en direktbuss, och det var så jävla drygt, fyra timmar sittandes på en buss.. fyfan! Men det gick ju ändå relativt snabbt. Ajja när jag kom till stan så kom umpe och sociala med mig innan vi fick lito till stan. Sedan for vi iväg och grilla senare på natten..

Igår så kolla jag och lito på film, sedan vart det en spontantripp till pappa i stugan sådär mitt i natten. Haha! Men mysigt var det, och roligt hade vi! Dom hade gjort det så fint där, kanske lånar stugan snart ;) På vägen hem fick vi se en kalv och två tjurar inom en kilometer, men sedan var det fan dött. Då var det bara hem och sova, var hemma fyra så solen gick ju upp när de var dags för sängen, hehe.

Nu idag då så liggs det och slöas i sängen, måste kolla så att jag packat allt osv. För senare ikväll typ så rör vi oss mot lycksele till motorveckan, höhö. Vet inte vilken tid, men ska inte stressa iallafall.. Nu ska jag slöa lite mer innan jag kliver upp och gör frukost, puss.


Inga kommentarer: