fredag 20 juli 2012

and off we go

Sitter på bussen nu mot jämtland, håller på att somna. Både jag och pappa försov oss och har inte sovit mycket inatt.. Så det kan förklara varför vi försover oss klockan sex på morgonen, hehe. Har glömt att berätta lite vad jag haft för mig för tokigheter på kvällarna så tänkte ta lite nu..

I förrgår så var vi ju i pengfors/penglund och kolla på drifting, ganska mäktigt. Gott som satan luktade det där i alla fall! Fick en å annan bra film och något bra kort. Hade gärna åkt med dom, så himla roligt med drifting! Eller ja, jag hade ju inte vela åkt med han som krascha då men..

Sedan igår så for vi en tvärt till gräsmyr och lyssna lite på lasse stefanz, tur dom är bra! Var faktiskt väldigt mycket folk där, fast det förstår man väl också. När vi drog därifrån så stack vi till stan en snabbis, på seven eleven.. Ganska så ovärt, hehe men det e vi de! Efter något finvarv så drog vi oss hemöver, och på hemvägen stanna vi vid brattby och gick in där i typ två sek, så himla äckligt! 


Nu sitter jag på bussen mot bispgården för att spendera några dagar där, hoppas på en lyckad tid. Bussresan suger, för jag har inge batteri på mobilen, inga cigg också är jag jätte hungrig! Kommer vara på så dåligt humör, och inte fan kan jag köpa cigg själv heller, åååh fuck allt.. Aja det är bara att acceptera och gå vidare! Nu ska jag vila ögonlocken en sväng, puss.

Inga kommentarer: