onsdag 11 juli 2012

stressad flicka

Ligger och har lite nojja inför helgen, kommer vi komma ihåg alla saker vi ska ha med oss? kommer det få plats? osv.. Men kung ska det bli! Ska ju dit med lito, kickan och fredrik.. Helvete så roligt vi ska ha, sedan ska det ju komma dit en massa andra man typ känner också. Hoppas verkligen på en lyckad helg med sköna människor, fint väder och kung kvällar!
NORRLANDS STÖRSTA FOLKFEST

Så i morgon måste jag börja packa, sedan ska vi både städa och tvätta bilen. Bocka av lite saker på listan osv, kickan och fredrik kommer ju hit i morgon också. Så då blir det väl en massa snack om helgen! ;-) Tror inte att det blir någon sömn för mig inatt, måste ju vända tillbaka på dygnet så.. Eller så kan jag typ sova till nio, bara fyra och en halvtimme kvar tills dess men aja. Jag klarar mig! Nu ska jag nog försöka sussa lite, men har det så bra folket! 

peace


Inga kommentarer: