onsdag 18 juli 2012

random list


Bästa veckodagen: lördag
Humör: glad, sprallig
Favoritgodis: lakrits & choklad
Är det nåt du absolut inte äter: det är rätt mycket jag inte äter
Kläder just nu: bikini & en typ kofta
Musik just nu: daddy yankee
Favoritsaft: apelsin
Dagens längtan: cigg efter maten
Hur många kuddar sover du med: oftast två
Spelar du nåt instrument: lite piano
Dagens frisyr: bulle (ofixad)
Kommer du ihåg din första kärlek: min första riktiga kärlek glömmer jag aldrig
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jag vet inte
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Bio eller promenad: beror på väder och umgänge
Dagens borde: ut å springa
Dagens fundering: samma som alltid
Snarkar du? inte vet jag, gör jag säkert
Rädd för insekter? jaa
Det här är jag bra på: ingen aning
Vad vill du jobba som? har inte riktigt kommit på det än
Chips eller godis? båda
Skriver du dagbok? om bloggen gills som det så ja
Har du tatuerat eller piercat dig? yep
Hur många syskon har du? tre bröder
Är du rädd för blod? nja, ibland, beror på mängden
Anser du att du är stark? inte fysiskt hehe
Röker du? yep
Snusar du? nej
Använder du knark? aldrig
Kaffe eller te? kaffe
London eller Paris: båda?
Favoritfärg: olika
Född: sollefteå

Inga kommentarer: