tisdag 3 juli 2012

bitches they come they go

Tjenixen!
Sitter i sängen och tar en liten data stund innan jag ska fortsätta med städningen, så himla drygt att städa rummet, och varmt som tusan! Har nyss kommit hem, började ju städa i morse men sen skulle jag in till vännäs vid två där. Råkade ju somna i solen, så vaknade tjugo i två hehe. Så jag hann inte städa så mycket i morse, vek typ kläder. Sen stanna jag i vännäs ett tag och snackade med p-line och mandis, och nog fick dom mig att skratta. Så roliga flickor det dära! Nu ska jag kolla kläder, tvätt, dammsuga, dammtorka och plocka undan smågrejjs. Så jag är nog nån timme bort, fast jag kan ju skynda mig också. Stress städa lite.. Ska bli så skönt att ställa sig i duschen sedan! Och äta något för den delen, vette fan vad det är med mig, äter som bara den, typ hela tiden.. :s
Ikväll ska jag vara med johan, ingen aning om vad vi ska göra men.. Och jag vet inte hur länge jag blir där heller, finns det tid över så kanske det blir nå mer..
Aja nu är det väl bäst att jag tar tag i detta.

Inga kommentarer: