måndag 16 juli 2012

all you can do is laugh

Ligger i sängen och ska väl ta och sova snart, ska upp i morgon och handla med pappa. Ska vara hemma själv ett par dagar så jag måste ju ha någon mat, och kanske lite annat smått och gott. Men det ska jag flörta med honom om då ;-)

Idag vaknade jag runt halv tolv, tog inte länge innan jag insåg att det var soligt som tusan, så då var det bara att byta om och lägga sig ute. Alltid lika fult när gammalt folk stannar upp och tittar, haha. Sedan var jag iväg till en sötnos och snackade, hade jävligt trevligt! Vill gärna att det ska bli fler gånger! :-))

Ikväll har jag, brorsan, lito, ekke och klara varit iväg och grillat. Jävligt mysigt, och roligt om inte annat. Erik är ju så himla kul, och det är alltid lika roligt att lyssna på ekke och litos minnen från skolan, ett under att dom klarat av den! Sedan har vi snackat lite om vad vi ska hitta på när lito får semester, om det blir som vi sa så längtar jag som tusan!! Tänker inte gå ut med något nu eftersom det inte är planerat, hehe.
Men nu ska jag försöka sussa lite, hörs i morgon!
peace


Inga kommentarer: