tisdag 8 november 2011

jadu, lika duktig som alltid eller?

Tror ni att jag pluggat än eller? nej.. för jag kan ingenting.. Haha vafan, fy på mig! Vart ju värsta grejjen när jag pratade med thilde ju, massa skratt. Btw så ska hon sätta sig på bussen och komma hit på torsdag, ohyeah! Satn så kul vi ska ha, har saknat henne som bara den.. min lilla pingla. Så ska hon stanna hela helgen, träffa mina vänner här osv. Längtar tills hon får träffa lito, dom är typ lika knasiga :') på ett bra sätt såklart! Ne nu får ni leta efter en lyckligare tjej kan jag bara säga. Så hon ska ju med på skolan på fredag och kolla hur jag har det och så, ska bli riktigt roligt. Längtar som ett svin kan jag säga, men det dryga är att jag måste städa rummet.. -.-' stökigt som satan, aja det är de värt.

Känner att jag borde lägga mig nu, ögonlocken är tunga. Och jag tar mig aldrig upp på morgonen, utan min underbara broder får leka pappa och väcka mig typ trehundra gånger. Stackarn. Men det är tur att han väcker mig, annars skulle det inte gå så bra. Aja nu blir det natten, undra vad man ska drömma om inatt då. Alla tokigheter jag och thilde ska hitta på kanske, hihi. puss

Inga kommentarer: