måndag 21 november 2011

limited edition

I got nothing more to miss
Never needed more than this
Just like a miracle
Sensational
And days will come when anything is wrong
But it keeps us going on
So come whatever may



Sitter  och lyssnar på musik, har precis haft någon redovisning som vi inte riktigt var klar med.. Men det fixade sig, fick improvisera, hehe. Sen ikväll har jag ingen aning om vad man ska hitta på, hoppas man får gå ut bara. Då blir det vanliga vännäs style kvällar med dom bästa, hihi. På torsdag så ska ju bea och kickelina sova hos mig, eftersom bilen åker klockan nio på morgonen till bispgården. Men det betyder också att jag måste städa, äeh lika bra kanske. Annars får jag det aldrig gjort ändå så. Nu ska jag och robin skriva nå tal, han är ju proffs på snowboard. Och har vunnit idrottsgalan, hehe. Aja, skriva en massa nu, puss så länge.



Inga kommentarer: