onsdag 9 november 2011

yes - every day I see my dream

Sitter hemma hos bea och lyssnar på musik, ska strax hoppa i säng med henne för lite skedning. Hon är så mysig denna kvinna alltså, min fina. Ikväll har vi inte gjort så mycket, farit runt i vännäs å vännäsby, hälsat på ekkes mamma, sutttit och pratat. Men ändå haft så himla roligt, man har alltid roligt med dom här. Tänk dig om du skulle sitta i öknen med dom här, finns ingenting förutom sand.. istället för att dö av värme eller svält så skulle du dö av skratt. Är så glad att jag fått lära känna allihopa, det går inte att beskriva.

Och i morgon kommer syrran, hon ska stanna hela helgen. Hur roligt kommer inte vi ha det då? Längtar som bara den, kommer skratta ihjäl mig typ. Känner på mig att det kommer bli mycket tårar och skratt, en massa prat och busigheter. Har saknat henne som bara den, älskade syster. Det var väldigt länge sen jag och hon hade en sån helg, för länge sen. Så det ska bli skönt, sen måste ju jag själv ta mig i kragen och åka tilll henne. Men det kommer, och då blir det nog värre busigheter. ;*

Ska krypa ner i sängen med bea nu, skola i morgon. PLUGGGG.. Men slänger in två sköna låtar, puss.




Inga kommentarer: