fredag 11 november 2011

random list 9 - klassen

Fylls i av: jessicaedblad

Är några i din klass tillsammans? nej.
Vem är bäst på att sitta framför datorn? alla typ, haha.
Vem är omtycktast av eran gympalärare? jaru, ingen kanske.
Vem fjäskar mest? kan inte säga namn.....
Är det någon som är kär i er lärare? kickan, i vår mattelärare.
Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? jag såklart.
Vem vågar skilja sej från mängden? typ jag.
Vem låter mest? robin och jens kanske.
Vem pluggar mest på fritiden? julia.
Vem har du känt längst och hur länge? kickan, sen dagiis.
Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? ingen aning.
Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? alla typ.
Vem är wannabe Sune? -
Vem kollar på barnprogram? jag, kickan och bea, ;-))
Vem är wannabe Pippi? -
Vem är alltid glad? robin och jens.
Vem blir alltid färdig med proven först? olika.
Vem säger daaaah oftast? -
Vem glömmer alltid att göra läxorna? robin.
Vem beter sig vuxnast? kickan.
Vem lyssnar på Kent? venne.
Vem lyssnar på Carola? ingen.
Vem gör aldrig bort sig? henning.
Vem sjunger bäst? robin.
Vem kan prata flest språk? ingen.
Vem är pipigast? jaru..
Vem gillar ekologiska livsmedel? ?
Vem kan slåss bäst? kickan.
Vem tål inte mjölk? julia.
Vem är dampigast? julia och jag.
Vem är kåtast? robin.
Vem är längst? jens.
Vem är kortast? maria.
Vem tror du har nämts mest? jag vet faktiskt inte.