söndag 13 november 2011

you're like a shooting star.

Sitter och kollar fejjan bla. har nästan precis vaknat. Somnade typ 4 i morse och blev väckt vid 11, död eller? Idag ska vi till stan, thilde ska med bussen till bispis och jag ska umgås med min pappa som har farsdag. Han fick lite whiskey cola såhär på morgonen, hoppas inte polisen är ute ;-) haha

Igår var vi med bea, kickan, ekke, fredrik och lito hemma hos ekke. Vi kollade på filmer på tvn och lekte runt, sen skulle han skjutsa sin mamma så jag, thilde, kickan och fredrik åkte hem till kickan och väntade där. Hemma hos henne hade vi inte så mycket tråkigare, lekte charader å sånt. Sen drog vi hem, innan bea och dom kommit tillbaka. Ögonlocken var ganska tunga, men här hemma kollade vi på skräckis på tvn. Usch så äcklig! Vi fick skratta där ett tag åt ett fyllo utanför som staplade över vägen och skrek, men han var typ ledsen så man tyckte nästan synd om honom ju. Efter det visade ida och thomas mig någon tecknad serie dom brukade kolla på, den sög. hahah :-) Sen höll thomas på att somna hela tiden så ida skjutsa hem han, klockan var sisådär halv 4 då. Så jag la mig hos thilde och somnade nästan på en gång.

Klev upp och gav pappa presenten innan han for till stan, gick ut och rökte och sedan har jag bara suttit vid datan. Så nu sitter man här och funderar på vad man ska göra, hihi puss.

Inga kommentarer: