tisdag 22 november 2011

random list 10

1. Namn/smeknamn? - Jessica, jecca.
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? -  nä, inte än.
3. Vad har du för planer imorgon? -  ja, jag vill vara ute.. men det lär jag ju inte få..
4. När åt du senast ett äpple? - jaru, det var länge sedan.
5. Är du hundrädd? - nej.
6. Gillar du att titta på nyheterna? -  nähäe..
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - på tv :)
8. Vem fick du senast en kram av? - hmm, bea.
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? - jag vet inte, allt är nog bra coolt.
10. Vems knä satt du sist i? - jaru, det vet jag inte.
11. Gillar du dessa random frågor? - har inget bättre för mig.
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? -  tjaow..
13. Är du förälskad? - hah.....
14. Tycker du att danska låter roligt? - ja, haha.
15. Har du bra självförtroende? - verkligen inte..
16. Vem är den vackraste du känner? - men gud, det vet jag inte, alla är vacker på sitt sätt.
17. Vem vill du vara med just nu? -  john silver, bea & jack daniels.
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? -  japp.
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? -  njae.
20. Vad är din viktigaste ägodel? -  jag vet inte.
21. Kan du lita på någon till 100%? -  ja.
22. Tror du på spöken? -  andar, tror jag..
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -  ibland.
24. Vad är din åsikt om giraffer? -  hah, dom har lång hals och är ful.
25. Dansar du balett? -  verkligen inte.
26. Tycker du om mjölk? - jadå.
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? -  jadu, jag kan svara på den i ett eget inlägg senare kanske.
28. Jordgubbar är... -  SÅ UNDERBART GOTT!
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? - google chrome.
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? -  jadå.

Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:
31. prata i telefon
32.  facebok
33.  röka

Säg tre personer du verkligen inte skulle klara dig utan:
34.  bea
35.  thilde
36.  anneli

Säg tre saker du vill göra just nu:
37.  röka
38.  va ute, och inte behöva komma hem...
39.  dricqa

40. Och till sist, vad tyckte du om detta? - vart trött..

Inga kommentarer: