tisdag 15 november 2011

rubrik - det får inte stå något annat :-)

Sitter och halvsover i klassrummet, höll inte på att ta mig upp. Brorsan fick väcka mig 4-5 gånger, stackarn får leka pappa på morgonen. Kom väl hem tolv igår också så jag får nog skylla mig själv, eller så skyller jag på umgänget hehe. Ska snart mysa ner mig i soffan med bea och kickan, blir nog inte så mycket jobb är jag rädd för. Vill mest bara få lunch, det är pannkaka idag, gissa om vi kommer sticka tidigt ;-) men det är inget vi säger högt..

Ska färga håret idag, älskar att färga håret. Det blir så skönt, mjukt osv. Sen blir det nog plugg.

Ja ni, jag börja skriva i morse vi tio kanske, och nu är klockan ett.. Jag kan fan aldrig skriva klart, blir distraherad :') Men vart bjuden på middag, får se om jag kan.

Inga kommentarer: