onsdag 21 december 2011

Ligger i sängen och lyssnar på musik, ska strax packa det allra sista. Håller på att kolla busstider och sånt, velar mellan att åka till sundsvall eller att åka hem direk. Och det ordnar sig snart, hoppas jag. Är så stressad, det är typ 12712335748586719469698136 saker i mitt huvud på samma gång, kan fan inte tänka. Så rensa tankarna står nog näst på tur, sedan kan jag försöka lösa allt. FÖRSÖKA

Längtar tills jag kommer hem till Bispgården, och att få krama om mamma. Saknar henne som bara den! Och kolla hur magen växer på henne, hua snart kommer det en till. Bara det inte blir en jobbig lillebror ;-) Haha i'm a evil bitch!

Längtar också tills jag får hålla i min prinsessa, hon börjar bli så stor lilla gumman. Min älskling, mitt hjärta.

Nu ska jag tare lugnt en stund, packa lite och vänta på samtal

Inga kommentarer: