fredag 2 december 2011

jul hos mange

Sitter hemma hos kickelina med bea, kickan har tyvärr inte kommit än. Eftersom hon och Fredrik skulle vara så otroligt dåliga att missa bussen, så nu passar jag och Bea på att riva huset. Sedan skyller vi på Kristina när Janne kommer hem, hähä busiga vi är!

Vart ingen skola idag, barnen har smittat en, så man hostar som en gnu. Så det vart sundsvall idag istället för att handla julklappar åt barnen med daniel och bea, lyckades införskaffa mig litegrann själv också, ett par jeans, två ringar, örhängen och en vindunk ;-) Så det vart liksom lite jul för mig också! Kan ju säga att jag kommer använda allt ikväll, eller ja troligen. Vindunken ska väl inte behöva vänta va? ;-) Ne nu ska jag sociala med bea och kanske börja lite smått.. ska ut och röka också, puss.


Inga kommentarer: