torsdag 29 december 2011

Sitter i bilen och rullar mot lit, ska hälsa på min saknade moster. Det ska bli riktigt roligt, förlåt att jag inte uppdaterat något.. Men ja har inte haft ork, eller tid för den delen. Är ju hellre ute med vänner än att sitta inne vid datan! :) jag har inte gjort så mycket på lovet, typ slöat. Hehe. Och jag vet knappt vad jag ska göra heller, ja idag ska vi till ia, sedan ska mamma bort på middag, ja har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Kanske ska vara med michael, länge sen nu.. Ja vi får se. Sen måste ja till diana och daria och hälsa på! Det vart ju aldrig igår så.. Känner hur jag liksom varit utan dom för länge, och vi har massor att prata om. Planer för nyår bla. :-D ja just, jag måste ju på spritbanken också. Fan det är mycket som ska göras, suck! Det skulle inte sitta fel med en promenad eller två, så skönt ute. Jag här ingen aning om vars vi är nu, det är bara en massa skog. :') och det är fan hemskt, så mycket träd som fallit..
Tror ja ska blunda lite nu, är trött som fan. Puss

Inga kommentarer: