fredag 23 december 2011

that's when you all win

Sitter i bilen med anneli och rullar mot sundsvall för att kika på lite nyårs kläder, hoppas bara jag hittar något fint. Annars blir jag liksom besviken på mig själv typ, men något ska jag nog finna. Och leta julklappar ska jag också, till mamma och henrik.. Hon skicka med pengar åt det så, hehe. Men det ska bli riktigt roligt att få ha en heldag med anneli i sundsvall, det var nästan för länge sedan jag träffade henne. Har saknat henne som bara den, min fina. Jag lovar att det kommer bli mycket prat, skratt och damp. Vi blir liksom lite störda när vi är med varann, och nu när vi inte träffats på hur länge som helst så det kommer bli kaoz! :') Sedan ikväll vet jag inte vad det blir, får väl hitta på något roligt. Kanske bli lite vin, ja vi får se. Synd att inte diana och daria är här, då hade man kunnat hälsa på dom tösarna. Det blir till nyår, när jag ska dit och busa. Men nu vill anneli låna min telefon för att skicka musik så, och vi är ändå strax i sundsvall, puss.

Inga kommentarer: