torsdag 1 december 2011

ibland vill man bara flyga iväg och dra

Ligger i sängen och får nog snart en ny duschad Beatrice brevid mig, myspys! Jag hoppar nog snart in i duschen jag med, skulle vara skönt. Efter "skolan" idag så gick vi hem till Alice på kaffe och bulle, sedan for vi till faster för att vara där och hålla koll på små barnen. Hon skulle jobba och andres hade jour, så på utifallatt var vi där. Sedan har äntligen barrda kommit hem också, så man fick krama om honom! Och nu är vi hemma, inte så livfylld kväll menmen..

I morgon ska vi vara i kyrkan och barnen ska sjunga tror ja, kan bli rikigt mysigt! Sedan är det ju sista dagen så man får liksom "ta farväl" av dom, ganska synd då.. men vad gör man? Efter det ska jag till sundsvall och handla julklappar åt barnen, när jag kommer hem blir det nog partey. Gött som fän! Men vi hörs i morgon kära ni, puss.


Inga kommentarer: