måndag 5 december 2011

kvälls tankar, as usual

Ligger i sängen och filosoferar som varje natt man ska försöka somna, just nu håller jag på att planera helgen lite smått. Ska ju till bispgården igen eftersom min prinsessa ska döpas, lilla hjärtat mitt! Så jag försöker få ihop allt, så man hinner med. Måste ju träffa diana och daria, vart inte alls så mycket sist. Också var det en kväll då vi skulle dricka lite vin och mysa med ida och min kära faster, sedan finns det lite annat smått och gott också. Men ingenting bestämt än, så jag får vänta tills längre in på veckan.

Kvällen har spenderats med mina kära, har haft lika roligt som alltid! Och i morgon måste jag städa osv på rummet, känner mig sååå taggad.. Menmen, sen skulle jag ha pluggat lite matte också, måste bara ta mig tid till att göra det. Och jag skulle liksom ha lagt mig och låtit ögonen vila, så man inte försover sig i morgon igen! Då blir det livat kan jag lova, hehe. Så godnatt allihopa, sov så gott! puss

Inga kommentarer: