torsdag 15 december 2011

she ran away in her sleep

Sitter och väntar på att mattelektionen ska börja, har nyss kollat på en film "Die welle" heter den. Och så som jag fattar det så handlar det om en lärare som har ett projekt arbete med en klass elever om auktioritär. Så dom har lite stränga regler i den klassen, men alla elever är med på det. Dom måste tillexempel stå upp när dom pratar, dom får inte säga Rainer utan dom måste kalla han "mr Wanger". Det skulle vara ganska roligt att testa på det själv, men jag tror inte att vi skulle klara det en hel vecka.

Idag så blir det nog till att städa en massa, och grejja på rummet. Har inte gjort klart det och orkar inte ha det så kaozigt längre. Så jag måste ta tag i det nu, annars kommer det inte bli klart. Och vi måste säkert baka igen, men är sjuk så jag tror inte att det är sån bra idé att jag bakar. Haha gör alla andra sjuk :') Men vi måste ju göra klart fikat, eftersom vi ska ha "minijul" på söndag med Idas föräldrar. Vi ska bjuda på hemmagjord gofika, hoppas dom gillar det! Annars bjuder vi inte dom nå mer ;-) Sen får vi se om jag hinner ut något mer eller om det blir sängen på en gång.

Idag kan man skratta åt kvällen igår, hahahah. Ja den var.... kul :') Vi skulle ju bogsera en bil åt samme och fluffy men det gick inte så bra, hehe. Den stackars bilen står efter vägen någonstans, det var för halt så vi fick inte med oss den. Och innan vi ens börja dra den så tog det typ 1.5-2 timmar att skotta av bilen och byta däck, man var inte lite less heller. Så jag kom hem klockan 01.00, men tog mig upp i morse. Tur det, och jag klev fan upp första gången brorsan väckte mig?! Rekord på länge, hähä.

Ja nu ska jag göra nå matte så man inte blir underkänd, hehe.
pusss.

I'm the girl who ran away, away from the pain. I'm weak, why can't I be strong and fight it?



Inga kommentarer: